'Αγιος Βαλεντίνος, σχέση μίσους και μίσους


Ααααααχ, Άγιος Βαλεντίνος. Ζευγαράκια βγαίνουν πιασμένα χέρι - χέρι, προσφέρουν δωράκια ο ένας στον άλλον, κόκκινες καρδιές και κόκκινα λουλουδάκια παντού και εμένα μου έρχεται να ξεράσω από τα μάτια !

Εμένα που με διαβάζετε πολεμόχαρη φυλή μου έχω ρίξει άπειρους καβγάδες (όταν είχα σχέση, πριν αποφασίσω να μείνω forever alone) για αυτή την αποφράδα ημέρα. Ναι αλλά ρε Κάπα είναι μια γλυκούλα μέρα και μια ευκαιρία στα ζευγάρια να κάνουν κάτι διαφορετικό θα μου πει η φίλη αναγνώστρια που εδώ που τα λέμε παίζει να με διαβάζουν 5-10 γυναίκες! Θα σου πω χαρά μου πως όχι είναι μια μέρα που φτιάχτηκε για να βγάζουν περισσότερα λεφτά τα λουλουδάδικα και γενικά τα μαγαζιά που μπορούν να πουλήσουν κάτι γουτσουγουνιάρικο σε κόκκινο χρώμα!

Άσε με όμως να σου αναλύσω τη προσωπική μου ιστορία. Και επειδή πάντα ότι γράφω είναι βγαλμένο μέσα από την ζωή να ξες πως αυτά που θα αναφέρω είναι αληθινά γεγονότα!

Το marketing έχει μπει για τα καλά μέσα στη ζωή μας και αυτό το ξέρουμε, έχει σκοπό να μας κάνει καταναλωτικά zombies που επίσης το ξέρουμε, όμως αυτό που δε ξέρουμε είναι ότι από τη παιδική ηλικία και μάλιστα από την πολύ παιδική, μας το περνάνε μέσα στο DNA μας!


Παιδάκι νηπιαγωγείου και ήταν η πρώτη μου επαφή με αυτή την γιορτή του διαόλου όταν θολωμένο και εγώ από το κόκκινο χρώμα που έβλεπα παντού γύρω μου ήθελα να γιορτάσω τον Άγιο Βαλεντίνο με την Κατερινούλα, το νηπιακό μου έρωτα ! Αφού ζάλισα την έρμη την μάνα μου να μου πάρει ένα αρκουδάκι για να της το κάνω δώρο, μου το πήρε και όλο χαρά της το χάρισα την επόμενη ημέρα! Όλο αυτό το σκηνικό θα μπορούσε να κλείσει με ένα αθώο παιδικό φιλάκι στο μεγάλο και να έχω μια γλυκιά ανάμνηση για πάντα μέσα μου ! #NOT

Η Κατερινούλα μου έφερε το αρκουδάκι στο κεφάλι γιατί δεν της άρεσε και με έγραψε κανονικότατα για το υπόλοιπο τις σχολικής χρονιάς (να αναφέρω εδώ πως όλες εσείς οι φιλενάδες μου, το ίδιο κάνετε και τώρα, μόνο που δε μας τα φέρνετε στο κεφάλι απλά ξινίζετε τα μούτρα). Όλο αυτό είχε σαν αποτέλεσμα εκτός από το να πληγώσει την παιδική μου καρδούλα, να μου δημιουργήσει και ένα παιδικό τραύμα: Να μισήσω για πάντα τον Άγιο Βαλεντίνο !


Τα χρόνια πέρασαν, από νήπιο πήγα δημοτικό και από δημοτικό γυμνάσιο μα πάντα βαθιά μέσα μου είχα την ίδια οργή για αυτόν τον κατά τ' άλλα συμπαθητικό Άγιο που το μόνο κακό που έκανε ήταν να μου καταστρέψει το παιδικό μου έρωτα! Στο γυμνάσιο λοιπόν που αρχίσαμε να κάνουμε λίγο πιο "σοβαρές" σχέσεις αποφάσισα να κάνω άλλη μια απόπειρα και να δώσω την ευκαιρία σε αυτόν το Άγιο να μου αποδείξει την καλοσύνη του! Πήγα όλο χαρά και πήρα ένα μεγάλο αρκούδο και μια ανθοδέσμη με κόκκινα τριαντάφυλλα και κανόνισα να βγω  με την κοπέλα που ήμουν μαζί εκείνη την περίοδο! Να αναφέρω πως εκείνη την ημέρα η, ας την πούμε Μαρία, μου είχε πει πως ήθελε να βρεθούμε οπωσδήποτε και εγώ φανταστικά πως ήταν λόγο της ημέρας και όλα αυτά τα γλυκανάλατα. #NOT

Βρίσκομαι μαζί της με χαρά της δίνω τα δωράκια μου και αυτή με χαρά μου ανακοινώνει πως ήθελε να χωρίσουμε γιατί της άρεσε ο Αντώνης από το πρώτο τμήμα!
Ο Άγιος για άλλη μια φορά είχε κάνει το θαύματα του και μου αποδείκνυε πως τόσα χρόνια δίκαια τον μισούσα και ήθελα να μεταφερθεί στην κόλαση και να καίγεται για πάντα!


Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο με τις ιστορίες μου, το μόνο που θα αναφέρω είναι ότι αυτός ο Άγιος συνέχιζε να με τιμωρεί χωρίς λόγο μέχρι και πριν 6 χρόνια, που χώρισα μια μέρα πριν τις 14 Φεβρουαρίου γιατί δεν ήθελα να γιορτάσω εκείνη τη μέρα με την κοπέλα μου και προτιμούσα να την πάω για σουβλάκια παρά να της πάρω κάτι σε κόκκινο χρώμα που θα μου τσίτωνε τα νεύρα όσο δε πάει !

Αν ξεπεράσω το ότι αυτός ο Άγιος με κυνηγάει από πίσω και ο μοναδικός του σκοπός είναι η καταστροφή της ερωτικής μου ζωής , θα μπορούσα να πω πως και πάλι ούτε θα γιόρταζα ούτε θα πίστευα σε αυτές τις χαζομάρες!

Έχω υπάρξει πάρα πολύ ερωτευμένος στη ζωή μου, στα όρια του θολώματος, και έχω ζήσει οσκαρικές σκηνές με τις κατά καιρούς κοπέλες μου και μπορώ να σας πω με σιγουριά πως όχι, μια σχέση δε περιμένει μια μέρα για να κάνουν κάτι διαφορετικό και κάτι γλυκό! Η μαγία της κάθε σχέσης είναι οι πολύ μικρές στιγμούλες που ζουν οι άνθρωποι μαζί, είναι τα μικρά πετραδάκια που βάζει ο καθένας μόνος του και οι δύο μαζί για να χτίσουν αυτή τη σχέση.


Γι' αυτό μη τρελαίνεσαι άδικα με γιορτές, κόκκινα εσώρουχα και κόκκινα λουλούδια, αρκουδάκια και καρδούλες, πήγαινε τώρα και δώσε ένα φιλί και μια αγκαλιά στη σχέση σου και θα δεις πως δεν έχεις ανάγκη καμία γιορτή για να αγαπάς τον άλλον. 

Κύριος Κάπα