Τα αναπάντητα ερωτήματα του Κύριου Κάπα Vol.1


Τριαντάρης με απορίες. Έτσι θα με χαρακτήριζα πολύ εύκολα. Αν και τις περισσότερες παιδικές μου απορίες τις απάντησα σχετικά μικρός, πχ: υπάρχει θεός, που πάνε οι άνθρωποι όταν πεθαίνουν, τελικά ο Mamra ο παντοτινός είναι δαίμονας ή μούμια ; Αυτές τις απορίες τις απάντησα σχετικά εύκολα και πέρασα στο επόμενο στάδιο των αναπάντητων ερωτημάτων μου.

Γυναικείος οργασμός

Έχω συζητήσει άπειρες ώρες και με άντρες και με γυναίκες γι' αυτό το θέμα, στην αρχή το ερώτημα μου σαν έφηβος ήταν αν υπάρχει. Αφού τελικά διάβασα και διαπίστωσα και εγώ ο ίδιος πως είναι εφικτός το αμέσως επόμενο λογικό ερώτημα ήταν πως στο διάβολο έρχεται. Μη με κράξεις αγαπημένη μου φέμη, είμαι αρσενικό που πάει να πει πως με δυο παιξιές ο Κάπα είναι στα ουράνια και το αποτέλεσμα έχει έρθει! Το θέμα είναι σε εσένα πως έρχεται ;

Γιατί οι clowns είναι τόσο τρομακτικοί;

Έχω παρατηρήσει πάρα πολλές φορές πως όταν έρχομαι κοντά σε ένα clown αρχίζω να νιώθω πάρα μα πάρα πολύ άβολα. Αφού το συζήτησα με τον εαυτό μου διαπίστωσα πως τελικά τους φοβάμαι! Γιατί όμως; Οι clowns είναι κάποιοι άνθρωποι που έχουν στόχο την διασκέδαση μας και κυρίως των μικρών παιδιών, τι και αν πίσω από το makeup μπορεί να κρύβεται ένας βιαστής ή δολοφόνος ή απλά η πεθερά σου!

Γιατί όταν παίρνουμε κάποιον τηλέφωνο και δε το σηκώνει μόλις πάμε να τον ξαναπάρουμε αυτός μιλάει γιατί καλεί εμάς πίσω, και όταν αφήνουμε λίγο χρόνο και τον ξαναπαίρνουμε πάλι μιλάει γιατί άφησε ακριβώς τον ίδιο χρόνο μεταξύ των κλήσεων και εκείνος; 

WTF Dude ? Πρέπει να βγει ένας νόμος που να λέει ότι όταν κάποιος παίρνει τηλέφωνο και δε το σηκώνει ο άλλος μόνο αυτός που άρχισε τις κλήσεις έχει το δικαίωμα επανάκλησης!

Γιατί πάντα που θες να είσαι στην ώρα σου θα αργήσεις έστω και πέντε λεπτά και αν αποφασίσεις να πας λίγο πιο νωρίς, περιμένεις κάνα μισάωρο;

Ώρα, δε ξέρω τι μαύρη μαγεία παίζει με τη πάρτη σου ή απλά αν έχεις ψυχολογικά, πάντως ψάχτο!

Συνεχίζεται ...


Κύριος Κάπα