Η κόλαση των Vegans


Έχω παρατηρήσει ότι οι ομάδες που μου την δίνουν στα νεύρα τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να γίνονται όλο και περισσότερες. Γύρω μου υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά όσο και να θέλω και να προσπαθώ να καταλάβω πως σκέφτονται δεν μπορώ με τίποτα. Μια από αυτές τις ομάδες λοιπόν είναι και οι Vegans ή Vegetarians ή όπως αλλιώς αυτοπροσδιορίζονται.

Πιο συγκεκριμένα αυτήν την ομάδα την σκέφτομαι πιο έντονα κάθε τσικνοπέμπτη και Πάσχα. Φαντάζομαι πολλούς Vegans κάθε να είναι κουλουριασμένοι στην ντουζιέρα τους και να κλαίνε σε εμβρυακή στάση για τον άδικο χαμό των ζώων αυτήν την μέρα και πραγματικά γελάω σαν τον Mamra τον παντοτινό από τους ThunderCats.

Αυτοί οι άνθρωποι που λέτε πολεμόχαρη φυλή μου, δεν αρκούνται μόνο στο να σου σπάνε τα νεύρα με τις κλισέ ατάκες τους του στιλ: "μα καλά πως το τρως αυτό που κάποτε ήταν ζωντανό" ή "το ξέρεις ότι τα ζώα δημιουργήθηκαν για να ζουν ελεύθερα;"  Όχι δε σε λούζουν μόνο με αυτές τις κλισέ ατάκες αλλά τώρα τελευταία μιμούνται και τη διαδικασία της θανάτωσης, της συσκευασίας και γενικά όλο το κύκλο της ζωοπαραγωγής!


Ok ούτε και εγώ θέλω τα ζώα να βασανίζονται πριν πεθάνουν και είμαι υπέρ στο να θανατώνονται με πιο ανώδυνους τρόπους αλλά ποτέ δεν ντύθηκα αγελάδα και ούτε έριξα ένα κιλό ντοματόζουμο πάνω μου και να τρέχω διαμαρτυρόμενος στους δρόμους και φυσικά δεν έκοψα το κρέας! Πριν κάποιους μήνες μάλιστα είδα ένα video που άνθρωποι δέχτηκαν να μαρκαριστούν με πυρωμένο σίδερο για να διαμαρτυρηθούν για το μαρκάρισμα των ζώων! Πάλι καλά που μαρκαρίστηκαν από μόνοι τους και με γλίτωσαν από το κόπο!

Ας το πιάσουμε από αλλού όμως λίγο το θέμα. Η φύση γύρω μας, που προνόησε για τα πάντα, έφτιαξε δυνατά και αδύναμα πλάσματα. Τα δυνατά επιβάλλονται, τα αδύναμα προστατεύονται. Δηλαδή είναι προτιμότερο ένα αρνάκι να το ξεσκίσει μια αγέλη λύκων ή να το θανατώσουμε πολιτισμένα και να το φάμε εμείς ; Το ότι ο άνθρωπος από τα γεννοφάσκια του κυνηγούσε για κρέας ούτε αυτό σου λέει κάτι ε;

Και ok όλα αυτά δε σου λένε τίποτε, σταμάτα τουλάχιστον να γίνεσαι ενοχλητικός και να ενοχλείς ανθρώπους την ώρα που απολαμβάνουν ένα γεύμα! Και εγώ ήθελα το μαρούλι που μασουλάς όλη τη μέρα να είναι ακόμα στη γη και να φωτοσυνθέτει αλλά δεν έρχομαι πάνω από το κεφάλι σου όταν το τρως σαν μηρυκαστικό να σου σπάω τα νεύρα!

Τέλος είμαι στη κορυφή της διατροφικής αλυσίδας, ξέρεις γιατί ; Γιατί έχω την τεχνολογία και το μυαλό και βάση αυτών των δύο μπορώ και επιβάλλομαι σε όλους τους ζωντανούς οργανισμούς! Αν το γουρουνάκι ήταν μάγκας ας είχε ανακαλύψει την πυρηνική βόμβα πριν από εμένα, να το φοβόμουν τώρα εγώ! Στην τελική πριν χιλιάδες χρόνια και ο άνθρωπος προστατευόταν από κάποια άλλα είδη σαρκοφάγων γιατί ήταν πιο τσαμπουκάδες από αυτόν! Αυτός είναι ο κύκλος της ζωής, συμβιβάσου επιτέλους και γύρνα μαζί του !


Κύριος Κάπα