Ωδή στα '90s #02


Και ναι είμαι αρκετά ρομαντικός για να σας αναλύσω όλες τις αγαπημένες μου στιγμές που τα παιδιά τον '90s έχουμε ζήσει. Μη με ρωτάς πιτσιρικά που θα φτάσει αυτή η βαλίτσα, ρώτα τον τριαντάρι αδερφό ή ξάδερφο σου πόσο μα πόσο του λείπουν αυτές οι άγιες μέρες!

Ωδή στα '90s #02

Freestyler - Bomfunk MC's

Freestyler waka maka phone που στα απλά
Αγγλικά έλεγε το τραγούδι Freestyler Rock the microphone. Πόσες φορές το χορέψαμε στα parties, όχι σε clubs στα άλλα, που μαζευόμασταν καμιά εικοσαριά μπάκουροι με 5-6 κοπελίτσες σε ένα σπίτι. Ιδανικά αυτό μοιάζει με gang bang orgy αλλά όχι ήταν ένα τυπικό party γενεθλίων ενός γυμνασιόπαιδου τότε!

Honda Dio και Honda GLX

Τα μηχανάκια που μας έφαγαν τη ζωή. Αυτοί οι σατανάδες τον πενήντα κυβικών που αν έπιαναν παραπάνω από 70 ήταν απλά ένα θαύμα! Ακόμα θυμάμαι τον μαύρο σίφουνα μου, τη Καζαμπλάνκα μου, ένα μαύρο
Dio που είχε γίνει γκρι ανοιχτό, να στέκεται έτσι αγέρωχη χωρίς τα μισά της πλαστικά με τελική στα 60 χιλιόμετρα στη μεγάλη κατηφόρα του Καράμπαμπα!

Beverly Hills, 90210

Έλα όσο και κοριτσίστικη να ήταν η σειρά όλοι είχαμε δει τουλάχιστον καμιά δεκαριά επισοδιάκια. Παραδέξου το είμαστε μεγάλοι πια δε θα μας κοροϊδέψει ο κολλητός μας. Εμένα ο δικός μου άρχισε κιόλας! Όσο για σένα
Jennie Garth που έπαιζες τη Kelly Taylor σε παντρεύομαι και τώρα στα 44 σου !


Street Fighter

Απανταχού
nerdουλες προσο-χή! Το δεξί χέρι στο σημείο της καρδίας, το αριστερό στα σκέλια και δώστε φόρο τιμής στο παιχνίδι που μας γλίτωσε από το να δέρνουμε ο ένας τον άλλον στα σχολεία μας ! Ααααααχ  ποιος δε θυμάται τον Sagat, τον Ken Masters, την Chυn-Li και τον Ryu! Άπειρες ώρες μπροστά από μια τηλεόραση και να παίζουμε πρωταθληματάκια!

Κύριος Κάπα