Είδα, άκουσα, κατάλαβα, έμαθα Vol I


Αν και ο καύσωνας με χτύπησε στο κεφάλι, αυτό δεν ήταν αρκετό για να σταματήσω να παρατηρώ το κόσμο γύρω μου. Η αλήθεια είναι ότι περνάω πολλές ώρες μπροστά από τα social οπότε η κλειδαρότρυπα που ικανοποιεί την κουτσομπόλα μέσα μου έχει μεγαλώσει! Και επειδή είμαι περίεργος, γκρινιάρης και τσούχτρα θα σας δώσω τα δικά μου top αυτής της εβδομάδας, τι είδα, τι άκουσα, τι κατάλαβα και τι έμαθα!

Είδα ζευγάρια σαν τον Ρουβά και την Κάτια να πηγαίνουν να επισκεφτούν τον πρόεδρο της δημοκρατίας, αν και τον Ρουβά τον έχω αρκετά ψηλά σαν καλλιτέχνη (μη βιαστείς να κράξεις κάποια στιγμή θα το αναλύσω) κάτι τέτοιες φωτό απλά μου αποδεικνύουν ότι στην Αιλάδα μόνο αν είσαι μαϊντανός μπορείς να δεις την Αυτού Εξοχότης Πρόεδρο της Δημοκρατίας μας!

Από την άλλη είδα και διάβασα μια συνέντευξη του Conor McGregor που μιλάει για την γυναίκα του, για το πόσο τον στήριξε όταν τα μόνα έσοδα τους ήταν ένα επίδομα ανεργίας και πως κάθε φορά που γύριζε στο σπίτι τους, πως αυτή η γυναίκα, τον ενθάρρυνε και τον παρότρυνε να συνεχίσει να κυνηγάει το όνειρο του! Τυχερό το κωλόπαιδο ο McGregor!

Άκουσα πολλά κομμάτια αυτή την βδομάδα και είδα πολλά videos στο YouTube! Ένα από αυτά ήταν το video του Ζουγανέλη, του θεού, στη συναυλία του Όλοι Μαζί Μπορούμε να αποθεώνει το κοινό του, να λέει πως αυτή την Ελλάδα θέλουμε και να διασκευάζει Σαββόπουλο λέγοντας πως "τον χειμώνα που μας πέρασε μας πηδήξανε!"


Κατάλαβα πως στη τριτοκοσμική χώρα που ζω, είναι πολύ εύκολο να γίνεις το πρόσωπο της ημέρας, αρκεί να είσαι ο Ντάνος που κέρδισε το Survivor 2017 ή απλά να είσαι ένα κάστανο ! Ένα γαμημένο ιερό κάστανο!


Έμαθα πως είναι ευλογία να ξέρεις πότε να μιλήσεις και τι να πεις όσον αφορά τα επαγγελματικά σου! Βασικά είμαι ένας νευρικός γκρινιάρης που ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να φουντώσει η φωτιά μέσα μου και να αρχίσω να τσακώνομαι, όμως αυτό που έμαθα αυτή την βδομάδα είναι να είμαι ήσυχος, να μην νευριάζω, να ξέρω τι λέω και που και να μην διαφημίζω τον εαυτό μου!
Κύριος Κάπα