Τα αναπάντητα ερωτήματα του Κύριου Κάπα Vol.2


Παιδί με απορίες που δεν τελειώνουν ποτέ! Απορίες που δεν κατάφερε να μου τις λύσει η εγκυκλοπαίδεια, το Google ή η μάνα μου, τις γράφω πλέον μπας και βρεθεί κανένας άνθρωπος από την πολεμόχαρη φυλή μου εκεί έξω να με βοηθήσει.

Γιατί κάποιοι άνθρωποι επιμένουν το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης να το λένε computer;

Ρε πάτε καλά; Ζούμε στο 2017 και συνεχίζετε να το λέτε computer; Με αυτή την λογική την επόμενη φορά που θα θέλω να κάνω 1000000 διά 598 να πάρω το computer που γράφει LG πάνω !

Γιατί επιμένουν να λένε όλα τα cartoons Mickey Μouse ;

Τέρμα, όχι τέρμα όποιον ακούσω από εδώ και πέρα (μέσα και η μάνα μου) να μου πει 3D cartoon, Μickey Μouse, αλήθεια θα τον βγάλω σέντρα για λιθοβολισμό στο κέντρο της πόλης! Μickey Μouse ήταν το ενοχλητικό ποντίκι της Disney! ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ! Όλα τα υπόλοιπα είναι cartoons άντε επειδή είμαι large τύπος κινούμενα σχέδια αλλά μέχρι εκεί!

Τελικά ο Οικονομόπουλος είναι η Σωσώ από τα Εγκλήματα ;

Και για του λόγου το αληθές παραθέτω φωτό σύγκρισης ακριβώς από πάνω, οι γνώμες δικές σας !

Η Μποφίλιου και η Ζουγανέλη είναι ο ίδιος άνθρωπος ;

Όποιον μα όποιον έχω ρωτήσει έχω πάρει 3 συγκεκριμένες απαντήσεις που ποτέ καμία δε με έχει καλύψει:
1.     Ποια είναι η Μποφίλιου ;
2.     Τελικά δεν είναι ;
3.     Παίζει πολύ άσχημα !

Όπως παρατηρείτε πιο πάνω τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά και εμένα το έρμο το ερώτημα μου μένει αναπάντητο !


PS: Όταν σας ρωτάνε μην απαντάτε με ερώτηση είναι αγένεια!

Κύριος Κάπα