10 εικόνες που τα παιδιά των '90s δε θα ξεχάσουμε ποτε!


Παιδί φανατικό των '90s, nerdουλας μέχρι το κόκαλο και ευσυγκίνητος σε ότι αφορά αυτή τη χρυσή δεκαετία. Επειδή είμαι καλός άνθρωπος πάνω απ όλα, θα μοιραστώ μαζί σας τις 10 πιο δυνατές εικόνες των '90s, αυτές που με κάνουν και δακρύζω βρε αδερφέ !

MSN: Απίστευτες ώρες chat με αυτό το πρόγραμμα πριν το Facebook μας πάρει και μας σηκώσει. Όσοι θυμούνται τη δόνηση του MSN και δε τους σηκώνεται η τρίχα κάγκελο είναι τουλάχιστον αναίσθητοι !

Lion King: Η ταινία που στιγμάτισε όλη τη γενιά μου! Που μας έμαθε με το πιο σκληρό τρόπο τη διαδικασία της απώλειας ενός αγαπημένου μας προσώπου! Αν το 90% της γενιάς μου τη πίνουν να ξέρετε ότι φταίει ο Timon και ο Pumbaa με το Hakuna Matata τους!

Windows Millennium: Ίσως οι πιο μεγάλοι να θυμούνται και τα Windows 95 αλλά το λειτουργικό που μας έφαγε τη ζωή ήταν τα Millennium! Τετράγωνα παράθυρα και pixels που μόνο συγκίνηση μου δίνουν τώρα που τα ξαναβλέπω !

Play Station 1: Έλα το έχεις δει σίγουρα στα παλιά πράγματα του μεγάλου σου αδερφού! Αυτό το γκρι πράγμα που μοιάζει πιο πολύ με κουτί παρά με κάτι σε συσκευή! Έλα ξέρεις ποιο λέω έχεις δει πολλές φορές τον αδερφό σου να το βγάζει από τη κούτα αργά το βραδύ και να το χαϊδεύει σιγοψιθυρίζοντας: My precious!

Nokia 3310: Όταν έμαθα πρόσφατα για την επανακυκλοφορία του αφού έκλαψα δυο μερόνυχτα από τη συγκίνηση, βγήκα με όλους τους συμμαθητές μου από το γυμνάσιο για να πιούμε μπίρες! Αυτός ο αμυντικός μηχανισμός που ενίοτε χρησίμευε και στο να παίρνουμε τηλέφωνα οφείλεται για όλες της σχέσεις μας όλων μας στο γυμνάσιο !

Crazy Frog: Ότι πιο εκνευριστικό έβγαλε αυτή η δεκαετία και δε περιγράφω άλλο γιατί μου ανεβαίνει η νευροπίεση!

Friends: Γιατί βλέπαμε σειρές πριν βγει το Game of Thrones και ας είχε αυτό το ηλίθιο αμερικάνικο humor και τα γέλια σε κάθε αστεία ατάκα της σειράς που είναι σα να σου λέει: Τώρα χαζούλη γέλα!

Jurassic Park: Ανατρίχιασα μόνο που το έφερα στη μνήμη μου! Κάπου εκεί στο 1993 ο Κυρ Steven Spielberg μας έδωσε μια από τις καλύτερες ταινίες του και ένα logo που οπότε το βλέπουμε τα παιδιά των '90s καθόμαστε προσοχή και το χαιρετάμε!

Looney Tunes: Άπειρες ώρες από κούνια να βλέπουμε την αγαπημένη μας παρέα να κυνηγάει ο ένας τον άλλον και μια που μου δίνεται η ευκαιρία θέλω να πω αυτό : Σιλβέστρο δε μας πιάσεις ποτέ μωρή μαυρόγατα!


VHS: Αν αναρωτιέσαι που βλέπαμε ταινίες πριν το Internet και πριν το DVD η απάντηση είναι εδώ! Κασέτες από το Video Club της γειτονιάς που άμα το video player σου ήταν παλιό και σου μάσαγε τη κασέτα τη πλήρωνες χρυσή στον ανώμαλο τσοντάκια που είχε το club!

Κύριος Κάπα