Είδα, άκουσα, κατάλαβα, έμαθα Vol II



Το έχω ξαναπεί ότι είμαι μια τρελή κουτσομπόλα που δε περνάει τίποτα απαρατήρητο και ασχολίαστο. Μα μερικά πράγματα με αγγίζουν και μου αφήνουν κάτι! Σήμερα θα διαβάσεις τι είδα, τι άκουσα, τι κατάλαβα και τι έμαθα την βδομάδα που μας πέρασε!

Είδα ένα πείραμα στο YouTube που θέμα του είχε ότι κανείς μα κανείς πάνω σε αυτήν την Γη δεν ανήκει 100% σε κάποια φυλή! Πραγματικά τα αποτελέσματα όλον αυτών των ανθρώπων από τα δείγματα του DNA τους είναι πραγματικά το κάτι άλλο και το μόνο πράγμα που μας δείχνουν είναι ότι όλοι μας είμαστε άνθρωποι με μόνη μας πατρίδα τον πλανήτη Γη!


Άκουσα πάρα μα πάρα πολύ μουσική, το κομμάτι που πραγματικά μου έκανε παρέα τα περισσότερα βράδια, ήταν το People Are Strange από τον δίσκο Strange Days από τους Doors. Χάρη σε αυτόν τον κόμματο, ξεσκόνισα το pickup μου, checkαρα να δω αν η βελόνα δουλεύει και άρχισα να ακούω πάλι αυτήν την καύλα που έχει μετατραπεί σε πλαστικό και λέγεται βινύλιο!



Κατάλαβα ότι αν είσαι ρασοφόρος μπορείς να κάνεις κηρύγματα μίσους ακόμα και μέσα σε ένα δικαστήριο μιας ευρωπαϊκής χώρας το 2018! Έτσι απλά, βάλε το ράσο σου και άσε τον μεσαιωνικό βόθρο σου να ξεχειλίσει από το γαμημένο στόμα σου.


Έμαθα ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι στα περισσότερα που έλεγαν είχαν δίκιο ειδικά σε αυτό το  "δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού"! Μόνο που ο Κάπα το έμαθε με λίγο άσχημο τρόπο !


Κύριος Κάπα